Bardienst Instructie
Openingstijden en Verantwoordelijkheden
- De bar is alleen open wanneer een bardienst aanwezig is die de verantwoording neemt voor het gebruik van consumpties en de afrekening daarvan.
- Leden kunnen bij de beheerder of de bardienst consumptiebonnen kopen.
Taken van de Bardienst
- De zaal openen en sluiten, daarbij rekening houdend met de openingstijden.
- Toezien op het naleven van het huishoudelijk reglement.
- Consumpties verstrekken, consumptiebonnen tekenen, afrekenen met gasten, voorraden aanvullen (koelkasten bijvullen), koffieautomaat schoonhouden/doorspoelen, vaatwasmachine in- en uitruimen, keuken en zaal schoon en netjes maken/houden/achterlaten, kas verantwoorden.
- De volgende prijzen zijn van kracht:
Leden:
– kaartjes voor leden: 10,00 EUR per stuk
– koffie/fris/bier/borrel: 1 afschrijving op het kaartje. Datum vermelden
– wijn/mix borrel&fris: 2 afschrijvingen op het kaartje
Gasten (contant afrekenen):
– koffie/fris/bier/borrel: 2,00 EUR per stuk
– wijn/mix borrel&fris: 4,00 EUR per stuk - Aan het einde controleren of alle lichten uit zijn, de koffieautomaat uit is, de scoreborden uit zijn, tafels en stoelen op hun plaats staan, de afstandsbedieningen bij de goede tafels liggen, de gordijnen dicht zijn en de deuren op slot zitten.
- De ochtend/middag dienst zet bij aankomst de airco op 20,5 °C
- De avond dienst zet bij vertrek de airco op 18°C
- Thermostaatkranen verwarming op stand 4 laten staan
- De bardienst is gerechtigd een halfuur voor het einde van het betreffende dagdeel af te rekenen en op te ruimen.
- Volle afvalzakken van de prullenbak dichtknopen en binnen bij de meterkast plaatsen.
- Ongeregeldheden, schade of bijzonderheden direct melden bij 1 van de bestuursleden
- Indien voorraad op dreigt te raken dient dit te worden gemeld bij Johan van Essen of Joop van de Hesseweg. Het bestuur draagt zorg voor tijdig aanvullen van de voorraad.
- De bardienst mag tijdens zijn dienst gratis twee consumpties nuttigen.
- Bij verhindering dient de bardienst zelf voor een vervanger te zorgen.